26 Ocak 2009 Pazartesi

Şantiyelerde işinden olan mühendisler - Koray Sağlam

Şantiyelerde işinden olan mühendisler

En önemli olaylar genellikle önemsiz nedenlerden kaynaklanır
Çiçero

Mezun olduğum sene şanstan bulduğum iş küçük bir şantiyede şantiye şefliği idi. Şantiye düzenli olmasına düzenliydi ama 2 ay içerisinde 3 mühendis işinden olmuştu. Bunu duyduğumda yetersizliklerinden diye düşündüm...

Zamanla şantiyedeki işçiler, formenler, muhasebeciler herkesle tanışmaya başladım. Her çalışan beni ya tenha biryere çekmeye çalışıyor ya da yanlız olduğumda benimle konuşmaya çalışıyordu, amaçları ise önçeki şeflerin neden işten çıktığını anlatmakmış!!!

Muhaseci" şefim bizimle iyi geçin önceki şefler bizimle anlaşamadığından işinde oldu" formenler " patronlarla aramız çok iyi şefleri sürekli bize sorarlar."işçiler" şefim burada işin yürümesinden çok işçilerin huzuru önemlidir " gibi cümleleri sık sık duymaya başlamıştım. Sonunda anladım ki herkes yerini sağlama almaya çalışıyormuş.

Genç müendis arkadaşlara uyarım herkesi dinler gibi yapmaları fakat kimsenin dediğini değil de kendi bildiklerini uygulamaları...

Saygılarımla


Koray SAĞLAM
İnşaat Mühendisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder